hola

Granja SoldevilaPromoció Econòmica - Logística i comerç internacional

El Servei de Promoció Econòmica ha endegat el Projecte d'ocupació en logística i comerç internacional amb l'objectiu de formar quinze persones com a tècniques en processos logístics i comerç internacional. La Diputació de Barcelona subvenciona aquesta acció en la seva totalitat, amb un pressupost de 50.645,53 euros. Molts joves s'han interessat per aquest projecte que és molt innovador i s'espera sigui reeixit. Els tècnics del Servei de Promoció Econòmica han mirat de crear el grup més homogeni possible perquè les classes, que es van iniciar ahir dimecres 11 de juny,  es puguin desenvolupar a un ritme adequat per a tots els participants.

 

El perfil del participant és un menor de 30 anys en atur amb titulació de Batxillerat, FP2 o Cicle Formatiu de Grau Superior o títol universitari i amb coneixements d'anglès a nivell estudis postobligatoris. També es requeria experiència professional en els àmbits administratiu, de logística-magatzem o comerç-màrqueting. La formació, que serà de 514 hores, incorpora 180 hores de pràctiques en empreses. Per això, l'acció també s'adreça a empreses interessades a incorporar persones en pràctica en aquest sector i a incorporar a la plantilla professionals de la logística i el comerç internacional.

L'acció Projecte d'ocupació en Logística i comerç internacional és complementària a dos projectes estratègics que ja estan en desenvolupament: el projecte Logis riera de Caldes i el projecte Exportes? El primer té com a objectiu fer de l'activitat logística una peça estratègica de desenvolupament socioeconòmic de la riera de Caldes, mentre que el segon està destinat a continuar treballant en la millora de la competitivitat del teixit empresarial del territori per mantenir i ampliar els llocs de treball a través de l'activitat exportadora de les PIME.

La directora del  Servei de Promoció Econòmica, Úrsula Cornejo, ha explicat que d'aquests dos projectes ha sorgit la oportunitat de formació de tècnics en processos logístics i comerç internacional, ja que no existeix a la zona aquest perfil professional que demanden les empreses. El programa inclou 70 hores de classes de comerç internacional, 130 hores de logística i 90 hores d'anglès. Cornejo també ha destacat que aquest projecte ha resultat molt atractiu per a persones a l'atur i estudiants que s'han inscrit a aquesta formació i que s'ha seleccionat a les quinze que el podran dur a terme. La directora de Promoció Econòmica ha afegit que al municipi hi ha moltes empreses relacionades amb la logística i el comerç internacional que demanda aquest perfil professional i ha destacat que, l'any passat, més del 50% dels participants en pràctiques d'accions organitzades pel Servei de Promoció Econòmica van aconseguir un contracte laboral. 

Foto: El Servei de Promoció Econòmica està situat a la Granja Soldevila / L'Informatiu
0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El SOC atorga una subvenció de 330.000 euros per a noves accions d'ocupació i de formació
15 Gen 2025 13:03 - RedaccióEl SOC atorga una subvenció de 330.000 euros per a noves accions d'ocupació i de formació

Més de 120 persones es podran beneficiar dels nous programes de formació i ocupació que durà a terme [ ... ]

El Club de la Feina va rebre 735 visites durant l’any 2024
13 Gen 2025 11:56 - RedaccióEl Club de la Feina va rebre 735 visites durant l’any 2024

El Club de la Feina va rebre un total de 735 visites durant l’any 2024 per part de 116 persones usuàries, [ ... ]

Dhivers guanya el premi local del Concurs d'Aparadors
13 Gen 2025 08:50 - RedaccióDhivers guanya el premi local del Concurs d'Aparadors

Dhivers Art Floral i Black Imperial Salon són els guanyadors del Concurs d'Aparadors en les categories [ ... ]