hola

Welcome, Guest
Benvingut!

TOPIC: Resposta al sr. Robert

Resposta al sr. Robert 10 years 7 months ago #1

Sr Robert, vostè no va estar al ple de maig, parla d’insults, de fets lamentables, i de falta de respecte, però parla per boca d’altres, ja que vostè no hi era. Quins insults li han dit que va dir PCCA?, quina falta de respecte li han dit que va fer PCCA?. Perquè diu molt, però no diu res concret. Si hagués estat, li asseguro que no parlaria així. Escampa brutícia, justament com fan la resta de partits tradicionals, potser no ets tan diferent, ja que fas servir el mateix mètode. 3 vegades vaig sentir insults i provocacions a la plaça de la vila. I dintre, de tot. Una llàstima.

PCCA va assumir l'acció de govern al 2011, clar que si. Perquè parlar des de l'oposició o des dels núvols, es molt fàcil, i el que tocava era demostrar el que sempre havien dit, una altra forma de fer política es possible, més humana i amb més consciència. L'altra manera, la de o amb mi o contra mi, no m'interessa gens. Això es propi de l’estalinisme. Vigilem que una bandera sempre arrossega fanatisme i opressió, mai llibertat. Les banderes destrueixen més vides que les malalties.

I tornem amb els sous de 3500 euros, i mira que ja ho vaig dir un dia. Es molt fàcil d'explicar, i ja ho vaig fer amb altre partit que deia aquestes tonteries. Si es cert que una sola persona de PCCA cobra en aquest poble, un sou de 3500 euros, el meu grup municipal abandonarà immediatament el govern. I si es una mentida, tu es fas militant del PP. Quan vulguis, t'ensenyo la meva nòmina, però se que no importa, em criticaràs igualment, el sou es una excusa. M'és impossible defensar-me d'aquestes mentides, ja que la mentida es arma fàcil i útil a la política tradicional que fas servir. Una llàstima.

Es cert que la representació municipal d’aquest govern es basa en el 23% de la població, però tu fas trampa, perquè inclous a tot el cens, i la meitat de la població no va votar, i si no voten, jo no se que en pensen. Ï tornes a fer trampa, perquè aquest 77% del cens, t’ho quedes per als teus interessos, estàs segrestant opinions i vots, i això no sona massa democràtic. L'argument de la majoria silenciosa es propi del PP. Vols dir que el 77% estava representat per aquell grup de gent?, o els representes tu?, aquesta lògica es digna d’Ana Botella. Es pot consultar el resultat de les eleccions 2011 a internet.

Si vols un dia quedem i t'explico que l'objectiu aquell dia no era parlar de desnonaments ni de families a les quals jo no els donava menjar (això deia un escrit, Sr Robert, penso que a vostè també li sembla surrealista), sinó d'insultar i agredir, bàsicament a mi. I aquella vegada que vaig parlar amb tu, justament a una convocatòria per frenar un desnonament, no vas voler escoltar massa. Fins i tot, el dia del ple de maig, quan l’odi d’uns es va escampar per la sala, i jo esperava la gran hostia a la meva cara sense moure un dit (això d’amagar-me no se'm dona be) em van carregar també les culpes de que un nen plorés. “estarás contento, mira lo que has hecho”, em deia una persona. I si hi ha un Tsunami en aquell moment, també hagués sigut culpa meva. Això es digne dels Monty Python. Per cert, te’n recordes de la família o del seu nom? D'aquest tema ja no es parla, perquè serà...

Qualsevol moviment o partit que es basa en l’agressió gratuïta, en la violència per aconseguir el poder, o el fanatisme o la xenofòbia vers una ideologia, pensament, bandera, etc, crec que fa descendre el nivell de tota la humanitat. Jo vaig a construir, a ajudar a crear Consciència amb el que tinc. Si compartim aquesta finalitat, ens trobarem.

I sincerament, espero que es deixi de provar de treure profit polític d’uns fets tan lamentables com els que van succeir al ple de maig.

El que tingui peus, que ajudi amb els peus
El que tingui mans, que ajudi amb les mans,
en aquesta obra que és de totes i tots.

Jordi Ferrer (Can Taió) 27 de setembre de 2013
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.061 seconds