hola

Welcome, Guest
Benvingut!

TOPIC: Els fets del ple de maig

Els fets del ple de maig 10 years 10 months ago #1

Vist que els fets del passat Ple de maig portaran cua, potser toca que faci un escrit, primer aclarint a la Sra. Iolanda Granados, que l’escrit de PCCA condemnant els aldarulls provocats per la seva actitud i el grup al qual s’adscriu, i que ja van començar a la plaça abans del Ple (recorda els insults que em vam dirigir a mi, no?), no crea confusió, ho deixa ben clar. Voler prendre per la força el Ple, i parlar “porque yo lo valgo”, donant informacions i enviant correus electrònics plens de mentides, no sona ni massa democràtic, i provoca bastant indignació. Afirmem que vostè es la representant d’ERC al Consell de Municipal de Benestar i Salut, ¿quina és la confusió?, ¿és la representant o no ho és?, no s’ha dit en cap moment ni afiliada, ni militant, sinó el que he dit abans. Vosté mateixa ho diu, s’ha dit el que és. Ni més ni menys. És vostè qui pretén desviar a un partit la seva responsabilitat del que va passar, i del que va provocar amb la seva intenció d’imposar-se al Ple, si o si. Cap argument val vessar la sang, com va estar a punt de succeir, potser li dona igual, ja que era la meva, no era la seva. Segurament tenim pocs arguments, però el que no faré jo ni el meu partit, es fer servir l’argument de la mentida, ni la manipulació, ni l’agressió a falta d’un altre. L'agressió es el fracàs de la veritat. Vostè no va estar a cap reunió al juliol de 2012 amb aquesta família, (així que el que diu no es cert) parla pel que li han dit, i està molt predisposada a creure únicament les coses que permeten carregar contra mi, o contra l’Ajuntament. Com es pot dir que jo nego el menjar a una familia?, aixó es malaltís. Cadascú veu el que pot, i el que l'interessa per mantenir les seves creences intactes. S’ha preguntat si es cert el que es diu?, s’ha preguntat si s’ha negat l’ajut i el menjar a una família?, s’ha molestat en saber la veritat, o únicament vol saber la veritat que us permet continuar sembrant odi?, s’ha preguntat si la democràcia es l’insult, la intimidació, o els intents d’agressió física, o les amenaces que he rebut?. Vigilem, no sigui que estem fent servir un moviment, per a una altra cosa, com l’odi i la destrucció. El 15M per mi, es basa en l’amor a la humanitat i la transformació de la societat ajudant-se entre si, i no en l’odi i la persecució a qui no pensa com un mateix. Almenys, això penso jo. Si amb això, ja no soc 100% indignat i pur, ho sento, no crec en cap raça superior. En nom de les idees, s’han comès les majors barbaritats. Tothom es important i pot ajudar, vostè també, quan vulgui escoltar a tothom. Sempre em trobarà per cercar solucions, com sap perfectament.

Jorge Ferrer (Can Taió) 20 de juny de 2013
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.049 seconds