hola

foto de l'acte

El primer secretari del PSC, Miquel Iceta, va donar suport màxim al cap de llista dels socialistes de Santa Perpètua a les eleccions municipals de 2019 Pere Garcia. Iceta va dir en la presentació oficial celebrada aquest dimarts 10 de juliol al Centre Cívic El Vapor que "Pere Garcia és un home fet a sí mateix, té moltes ganes de treballar i ara, com quan les coses maduren, és el seu moment".


Garcia va comptar en la seva presentació oficial amb la presència d'alcaldes socialistes catalans, diputats i regidors, també van assistir a l'acte representants d'entitats locals i d'altres formacions polítiques, entre les quals Iceta va destacar la de l'actual alcaldessa d'ICV-E, Isabel Garcia, perquè "les esquerres poden fer bona feina juntes com s'està demostrant a Santa Perpètua". Miquel Iceta va afirmar que Pere Garcia té el suport de tot el partit socialista.

El primer secretari del PSC va afirmar en clau estatal que el cicle polític del PP s'havia esgotat i que entre tots es pot fer una Espanya millor. Iceta espera que des de Catalunya es tingui "intel·ligència i paciència per aprofitar aquesta nova oportunitat". Miquel Iceta considera que per solucionar els problemes concrets de la gent cal afrontar el conflicte polític català ja que "la política catalana porta massa anys bloquejada, sense diàleg amb el Govern Central i massa temps d'enfrontament entre nosaltres".

El candidat del PSC a l'alcaldia de Santa Perpètua, Pere Garcia, reconeixia que estava molt emocionat i nerviós en la seva presentació oficial. Garcia porta 29 anys militant al PSC però mai s'ha pogut dedicar de ple per motius laborals i familiars. Pere Garcia assegura que "sempre he tingut el somni d'arribar algun dia a ser alcalde, si fos possible, o regidor de l'Ajuntament per ajudar més directament a les persones". Pere Garcia concorre a les eleccions municipals per ser alcalde, però reconeix que l'actual acord de govern amb ICV-E ha estat positiu per la societat i, apostaria per donar-li continuïtat en cas que les urnes no donessin la majoria a cap candidatura.

El Centre Cívic El Vapor va acollir la presentació oficial de Pere Garcia com a alcaldable de Santa Perpètua pel PSC. El primer secretari dels socialistes catalans Miquel Iceta li va donar suport i va destacar la bona salut de la formació que es demostra amb el fet que ha estat l'anterior cap de llista i primer secretari de l'agrupació local, Manuel Ruiz, qui l'havia presentat en l'acte.

Foto: Miquel Iceta, primer secretari del PSC, durant la presentació del candidat Pere Garcia / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

CS denuncia 'greus errors lingüístics' en una carta de l’Ajuntament sobre la recollida de residus
11 febrer 2025 11:08 - RedaccióCS denuncia 'greus errors lingüístics' en una carta de l’Ajuntament sobre la recollida de residus

El grup municipal de Ciutadans (Cs) ha denunciat "greus errors lingüístics" en una carta que ha distribuït [ ... ]

Política
El diputat i exconseller Juli Fernández manté una trobada de treball amb ERC Santa Perpètua
19 Mar 2025 14:42 - RedaccióEl diputat i exconseller Juli Fernández manté una trobada de treball amb ERC Santa Perpètua

El diputat d’ERC al Parlament de Catalunya, Juli Fernàndez, ha visitat Santa Perpètua per mantenir [ ... ]

Política
L'Ajuntament reafirma el compromís amb la lluita contra la violència masclista
29 Nov 2024 14:56 - RedaccióL'Ajuntament reafirma el compromís amb la lluita contra la violència masclista

     El Ple de novembre, celebrat aquest dijous al vespre, es va iniciar amb una declaració [ ... ]

Política