hola

El Centro Cultural Andaluz recupera l’emplaçament del parc Municipal per celebrar la Cruz de Mayo, que tindrà lloc el 21 de maig. La principal novetat és un concurs de sevillanes.

La programació començarà a les 11 hores al Col·legi Sagrada Família amb una missa rociera cantada pel cor Sentir Rociero. Després, la celebració es traslladarà al parc Municipal, on tindrà lloc l’ofrena floral a la Cruz de Mayo, l’actuació dels quadres de ball, el concurs de sevillanes i el tradicional dinar popular a base de potaje.

La presidenta del Centro Cultural Andaluz, Merche Expósito, ha manifestat que s'ha optat per tornar a celebrar la Cruz de mayo al Parc Municipal perquè és un lloc que els agrada més per aquest tipus d'activitat i ha avançat que aquest any participaran diferents entitats andaluses amb les que han mantingut contacte durant la passada edició de la Fira d'Abril de Catalunya.


Foto: Imatge d'arxiu / L'Informatiu 

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El públic omple els jardins del Vapor per gaudir del 'vermut mogut'
10 Mar 2025 13:36 - RedaccióEl públic omple els jardins del Vapor per gaudir del 'vermut mogut'

El col·lectiu La Santa Sound i l’entitat Moguda Perpètua s'han mostrat satisfets per la participació [ ... ]

Cultura
Es busquen artistes emergents per EFÍMER'ART
24 Mar 2025 15:06 - RedaccióEs busquen artistes emergents per EFÍMER'ART

L’Ajuntament de Santa Perpètua, en el marc de la programació Efímera, obre la convocatòria EFÍMER’ART [ ... ]

Cultura
La Mostra de Teatre programa l’obra 'El Tràmit' amb el grup Deixalles81
21 febrer 2025 08:38 - RedaccióLa Mostra de Teatre programa l’obra 'El Tràmit' amb el grup Deixalles81

El Grup de teatre Deixalles81, de Sant Feliu de Codines, representarà aquest diumenge 23 de febrer [ ... ]

Cultura