hola

Antonio Egea

El regidor Antonio Egea és el nou segon tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Santa Perpètua, després de la renúncia de Víctor Rodríguez, que es va fer efectiva dijous, durant la sessió plenària del mes de maig. L'alcaldessa de Santa Perpètua de Mogoda, Isabel Garcia, va signar divendres el nou cartipàs que atorga les funcions que fins ara exercia Rodríguez als altres dos regidors del grup municipal socialista, Antonio Egea i Olga Valenzuela, segons ha informat l'Ajuntament en un comunicat.

L'actual regidor d'Educació exercirà també a partir d'ara les atribucions de segon tinent d'alcalde, president de l'Àrea de Ciutadania i Promoció Local i regidor de Mobilitat i Transport. Egea també serà el portaveu del grup municipal socialista. Pel que fa a Olga Valenzuela, actual regidora de Comerç i Promoció Local, recull també les responsabilitats de Via Pública i Seguretat Ciutadana.

Tal i com va manifestar Víctor Rodríguez quan va anunciar la seva renúncia, José Antonio Herrera serà el nou regidor socialista de la Corporació i està previst que prengui possessió del càrrec al proper ple del mes de juny. El nou edil no ostentarà cap regidoria en el govern municipal, segons assenyala el comunicat.


Foto: Antonio Egea ha estat nomenat segon tinent d'alcalde / Josep Cano 

 

 

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Kevin Romero, de CS, denúncia
30 Gen 2025 10:25 - Marta HiraldoKevin Romero, de CS, denúncia "la vergonyosa complicitat del govern municipal" amb el govern de Maduro

El grup municipal de Ciutadans a Santa Perpètua ha presentat una moció per a denunciar la presa de [ ... ]

Política
ERC organitza la tercera edició del Sopar de Dones Multicultural
07 febrer 2025 08:41 - RedaccióERC organitza la tercera edició del Sopar de Dones Multicultural

La Secretaria de Feminismes d’Esquerra Republicana de Santa Perpètua de Mogoda impulsa la tercera [ ... ]

Política
Junts titlla d'irresponsable la resposta de la regidora Tamar Zamora a la pregunta dels veïns sobre el vermut musical
03 Abr 2025 13:39 - RedaccióJunts titlla d'irresponsable la resposta de la regidora Tamar Zamora a la pregunta dels veïns sobre el vermut musical

Junts ha titllat "d'irresponsable" la resposta de la regidora Tamar Zamora a la pregunta que va formular [ ... ]

Política