hola

Aquest dissabte 13 de febrer, l'associació de comerciants Els Comerciants de Santa Perpètua ha preparat una nova edició de la Fira de Rebaixes que tindrà lloc a la Rambla de 10 a 19 hores. La novetat d'aquesta activitat ve marcada pel fet que aquest 2016, Els Comerciants celebren el seu 25è aniversari.

L'entitat ha decidit que "durant tot l'any hi haurà una sorpresa a cada fira que se celebri", segons ha explicat la responsable de comunicació d'Els Comerciants, Montse Bartolí.

Una desena de comerços posaran parada en aquesta Fira de Rebaixes, la majoria dels quals estan relacionats amb la moda (roba home, dona, nen, calçat i complements). Els Comerciants preparen activitats paral·leles a la fira com són els inflables per als infants i una xocolatada per a tothom a les 18 h.

Bartolí ha animat a la ciutadania a passejar i comprar en aquest esprint final de rebaixes i ha alertat que amb motiu del 25è aniversari hi haurà sorpreses. Ha afegit també que hi haurà inflables i xocolatada i que han distribuït un flyer a les escoles en el dors del qual hi ha una tassa de xocolata per colorejar.


Foto: Una de les parades en una anterior Fira de Rebaixes / L'Informatiu

 

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Nou dispositiu social i laboral per a l'ocupabilitat al municipi
06 febrer 2025 11:01 - RedaccióNou dispositiu social i laboral per a l'ocupabilitat al municipi

L'Ajuntament de Santa Perpètua endega el nou programa Nucli inForma’t, en el marc de Treball als [ ... ]

Economia
El Club de la Feina va rebre 735 visites durant l’any 2024
13 Gen 2025 11:56 - RedaccióEl Club de la Feina va rebre 735 visites durant l’any 2024

El Club de la Feina va rebre un total de 735 visites durant l’any 2024 per part de 116 persones usuàries, [ ... ]

Economia
L'atur s'incrementa a Santa Perpètua en sis persones durant el mes de gener
11 febrer 2025 12:09 - RedaccióL'atur s'incrementa a Santa Perpètua en sis persones durant el mes de gener

El gener ha finalitzat amb 1.183 persones desocupades a Santa Perpètua, segons dades de l’Observatori [ ... ]

Economia