
El Cineclub, en el marc de la programació del Cicle Gaudí, projecta aquest dissabte 22 de febrer la pel·lícula Marco, la història d’un farsant. La sessió començarà a les 19 hores al Teatre del Centre.Eduard Fernández (Premi Gaudí al millor actor per a El 47) dona vida a Enric Marco, l’home que durant anys va ser capaç de mantenir, davant l’opinió pública i la seva pròpia família, la mentida que havia estat presoner en un camp de concentració nazi. Marco va arribar a presidir l’Associació Espanyola de Víctimes de l’Holocaust, on es va convertir en una figura destacada La pel·lícula està dirigida per Aitor Arregi i Jon Garaño.
Foto: El Teatre del Centre acollirà la projecció aquest dissabte / L'Informatiu