El sènior masculí del Club Bàsquet Santa Perpètua va caure dissabte a casa amb el líder, el Sant Andreu de Natzaret B, per 60 a 90. El conjunt local va afrontar aquest partit amb moltes baixes i va haver de convocar a jugadors del júnior.Al final del primer quart, els visitants guanyaven per 20 a 28. El líder va sentenciar el partit al segon quart amb un parcial de 6 a 29. A la represa, el partit es va igualar. Els perpetuencs van guanyar el tercer quart amb un parcial de 14 a 12 i van perdre el darrer per 20 a 21.
El Santa Perpètua és penúltim amb una victòria i dotze derrotes. Dissabte, jugarà a casa contra el Sant Celoni, que és tercer amb nou partits guanyats i quatre de perduts.
Femení
D’altra banda, el sènior femení va perdre diumenge amb el líder, el Minguella B, per 27 a 86. Les visitants van ser molt superiors. Al descans, ja dominaven per 16 a 48. El Minguella B també va guanyar els dos darrers quarts amb parcials de 4 a 18 i de 7 a 20.
Les perpetuenques són últimes; han perdut els tretze partits que han jugat. Dissabte, jugaran a casa contra el Lima-Horta, que és cinquè amb vuit partits guanyats.
Foto:El conjunt local nomès suma una victòria aquesta temporada / L'Informatiu