La jornada Fent Refugi aconsegueix finançar el nou menjador de campaments de l'esplai


El nou menjador de campaments de l’Esplai El Refugi serà una realitat després de l’èxit en la celebració de la jornada familiar i juvenil Fent Refugi. L’esplai havia pres la decisió d’organitzar aquest dia de germanor amb l’objectiu de recaptar dines per a un nou menjador, malmès als darrers campaments per les inclemències meteorològiques. Després de vendre gairebé cinc-cents tiquets de menús per al dinar i el sopar i de recollir més de 1000 euros durant la festa, des del Refugi expliquen que el nou menjador està molt a prop de ser una realitat.


Ha estat la primera vegada que l’esplai feia una activitat com aquesta, adreçada a infants i famílies, amb la seva programació de migdia i tarda, i per a joves i adults, amb els concerts i dj de la nit. L’experiència ha estat molt positiva, segons expliquen des d’El Refugi i no només pels diners recaptats sinó també pel dia de germanor aconseguit.


El grup d’animació infantil La Belluga, l’organització d’un Bingo musical o diferents propostes musicals a càrrec d’Eloi Duran i Pau Vinyals o de Dj residents va omplir el parc de Pere Bufí.



Foto: La Belluga va actuar durant l'activitat del Refugi / L'Informatiu