hola

Bona assistència a l'Aplec de Santiga que va organitzar aquest diumenge l’Agrupació Sardanista Santa Perpètua i en el que van participar les cobles Sant Jordi - Ciutat de Barcelona i Jovenívola de Sabadell.

La presidenta de l'Agrupació Sardanista, Mercè Alsina,ha manifestat que pensa que aquest any s'ha recuperat l'Aplec que no es celebrava amb el seu format tradicional des de l'any 2019 a causa de la pandèmia i de les obres de rehabilitació de la rectoria de Santiga. Alsina ha indicat que si bé l'espai no estava ple com la plaça de l'Església el dia de la Festa Major estaven contents amb l'assistència.

Mercè Alsina considera que aquest tres dies de festa consecutius ha pogut reduir la participació a l'Aplec però que "no ens podem queixar" de l'assistència a Santiga.

L'entitat va animar a anar fins a Santiga passejant pel nou camí de la Ferrussa. Alsina creu que alguns perpetuencs es van desplaçar a peu pel nou camí però que la gent de fora de Santa Perpetua es va desplaçar en cotxe.

El 69è Aplec de Santiga ha recuperat el seu horari i emplaçament habituals així com el concurs de colles improvisades. Les cobles Sant Jordi - Ciutat de Barcelona i Jovenívola de Sabadell van interpretar més d'una trentena de sardanes.


Foto: La plaça de Santiga va acollir la 69ena edició de l'Aplec / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

AFAVO dona difusió de les seves activitats i serveis
06 Maig 2025 18:43 - RedaccióAFAVO dona difusió de les seves activitats i serveis

La delegació local de l’Associació de Familiars Malats d’Alzheimer del Vallès Occidental (AFAVO) [ ... ]

L'equip de la Síndica visita Santa Perpètua el 21 de març
12 Mar 2025 13:28 - RedaccióL'equip de la Síndica visita Santa Perpètua el 21 de març

L’equip de la Síndica de Greuges visitarà el Centre Cívic Can Folguera el divendres 21 de març. [ ... ]

Santa Perpètua rebrà un ajut de 789.900 euros a través del PUOSC
26 Mar 2025 14:21 - RedaccióSanta Perpètua rebrà un ajut de 789.900 euros a través del PUOSC

La Generalitat de Catalunya ha anunciat que atorgarà una subvenció de 789.900 euros a l’Ajuntament [ ... ]