hola

La selecció espanyola de futbol va perdre dissabte la final de l'Europeu sub-21 en caure a la final contra Anglaterra per 1 a 0. En el partit, disputat a Geòrgia, Mario Gila no va jugar cap minut. La família del perpetuenc va estar present a les graderies.

Espanya va fer un bon partit, però li va faltar el gol. Els anglesos van marcar al minut 48 de la primera part en un rebot en el llançament d'una falta. Cinc minuts abans, havien enviat un xut al pal.

A la segona part, Espanya va dominar i va tenir ocasions per empatar, però no les va aprofitar. En el darrer minut, Abel Ruiz va veure com el porter anglès li aturava un penal, impedint la pròrroga.

Mario Gila ha tingut pocs minuts en la seva primera participació en un Campionat d'Europa sub-21. El futbolista de la Lazio només va ser titular en el tercer partit de la primera fase contra Ucraïna i va jugar els 90 minuts. En la resta de partits o no va jugar o va sortir al camp en el tram final.


Foto: La selecció després de guanyar a Suïssa als quarts de final / RFEF

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

La UCF Santa Perpètua guanya el Mollet B (5-2)
09 Abr 2025 14:17 - RedaccióLa UCF Santa Perpètua guanya el Mollet B (5-2)

El primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua va guanyar dissabte el Mollet B per 5 a 2 en un partit [ ... ]

Esports
Derrota a casa del CH Santa Perpètua
04 Mar 2025 09:51 - RedaccióDerrota a casa del CH Santa Perpètua

El primer equip masculí del Club Hoquei Santa Perpètua va perdre la jornada passada a casa contra [ ... ]

Esports
L’Sport Sala salva un punt contra el Racing de Pineda en els instants finals
07 Maig 2025 08:32 - RedaccióL’Sport Sala salva un punt contra el Racing de Pineda en els instants finals

El sènior A de l’Sport Sala va empatar dissabte a cinc gols a casa contra el Racing de Pineda, un [ ... ]

Esports