hola

Ariadna Mingueza jugarà la propera temporada al Granada, a la Primera Divisió espanyola. La futbolista perpetuenca marxa del Barça després de vuit temporades al club blaugrana amb l'objectiu de consolidar-se a la màxima categoria del futbol femení espanyol.

Mingueza va arribar al Barça quan tenia 12 anys, complint un somni, com ha explicat en una carta de comiat que ha publicat en les darreres hores a les xarxes socials. La perpetuenca considera que és el moment de buscar nous reptes per tal de continuar evolucionant.

El club blaugrana li oferia la possibilitat de seguir al Barça B, però Ariadna Mingueza vol jugar a la Primera Divisió. Amb el Barça va debutar a la màxima categoria ara fa dues temporades, però des d'aleshores no ha tingut més oportunitats. Ara, signa per un any per un equip que acaba d'aconseguir l'ascens a la Primera Divisió. Mingueza, que té 20 anys, tenia altres ofertes d'equips espanyols i d'estrangers, però ha optat pel conjunt andalús, on espera gaudir de molts minuts.


Foto: Ariadna Mingueza en una imatge al Centre de Futbol Municipal Paco Navarro / Josep Cano

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El primer equip masculí i el femení del CH Santa Perpètua guanyen el darrer cap de setmana
19 Des 2024 15:10 - RedaccióEl primer equip masculí i el femení del CH Santa Perpètua guanyen el darrer cap de setmana

El primer equip masculí del Club Hoquei Santa Perpètua va guanyar diumenge el Castellar per 7 a 1 [ ... ]

Esports
L'Sport Sala suma un valuós empat a la pista del CN Caldes
29 Abr 2025 10:23 - RedaccióL'Sport Sala suma un valuós empat a la pista del CN Caldes

El sènior A de l’Sport Sala va aconseguir diumenge un valuós punt a la pista del Club Natació Caldes, [ ... ]

Esports
El CH Santa Perpètua guanya al Claret i consolida la tercera posició
26 febrer 2025 08:33 - RedaccióEl CH Santa Perpètua guanya al Claret i consolida la tercera posició

El primer equip masculí del Club Hoquei Santa Perpètua va guanyar diumenge per 1 a 4 a la pista del [ ... ]

Esports