hola

Laura Saborit, del Club de Patinatge Artístic de Santa Perpètua, es va classificar el cap de setmana passat en catorzena posició en el Campionat de Catalunya de nivell 11 en la categoria sènior. La competició es va celebrar a Salou i van participar-hi les 18 millors esportistes catalanes de la categoria. Saborit va sumar 76,22 punts en un campionat que va comptar amb patinadores de nivell mundial.

En el disc curt, la perpetuenca va ser catorzena i, en el llarg, quinzena en la seva primera participació en un Campionat de Catalunya sènior.

Foto:  Laura Saborit / CPA Santa Perpètua

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El Pavelló acull diumenge el primer Trofeu Nacional Gerosa Santa Perpètua de gimnàstica rítmica
17 Gen 2025 08:26 - RedaccióEl Pavelló acull diumenge el primer Trofeu Nacional Gerosa Santa Perpètua de gimnàstica rítmica

El Club Rítmica Santa Perpètua organitzarà diumenge el primer Trofeu Nacional Gerosa Santa Perpètua. [ ... ]

Esports
La UCF Santa Perpètua empata a un gol al camp del Bellavista Milán
11 febrer 2025 08:21 - RedaccióLa UCF Santa Perpètua empata a un gol al camp del Bellavista Milán

El primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua va empatar diumenge a un gol al camp del Bellavista [ ... ]

Esports
Álex Torres marxa al club de l'AFA a Florida (Estats Units)
27 febrer 2025 09:33 - RedaccióÁlex Torres marxa al club de l'AFA a Florida (Estats Units)

Álex Torres, jugador del juvenil de la Unificació Club de Futbol Santa Perpètua, seguirà la seva [ ... ]

Esports