hola

El primer equip de la Unificació Club de Futbol Santa Perpètua va guanyar dissabte per 5 a 2 el Lliçà d'Amunt. Els perpetuencs sumen tres victòries seguides.

L'1 a 0 el va marcar Pato al minut 23 amb una falta indirecta dins de l'àrea visitant. A la mitja hora de joc, l'àrbitre no va assenyalar un clar penal a favor del Lliçà d'Amunt.El 2 a 0 el va fer Pol, que va recuperar una pilota i va xutar molt ajustat al pal.

Només començar la segona part, va arribar el 2 a 1. Ortega va xutar més tard alt en una bona aproximació local. Els visitants van tenir l'empat al minut 14 en una rematada de cap que va sortir alta per poc.

David González, que havia entrat al camp a la segona part, va marcar el 3 a 1 al minut 19. Òscar va ser l'autor del 4 a 1 al minut 37. Set minuts més tard, els visitants van fer el 4 a 2. David Rubio va tancar el marcador en una bona jugada d'atac del Santa Perpètua.

El proper partit del conjunt perpetuenc, que és setè amb 38 punts, serà el 15 d'abril a Martorelles contra un equip que està lluitant per pujar de categoria.


Foto: El conjunt local va superar el Lliçà d'Amunt / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Derrotes dels dos sèniors del CB Santa Perpètua
16 Des 2024 08:44 - RedaccióDerrotes dels dos sèniors del CB Santa Perpètua

El sènior masculí del Club Bàsquet Santa Perpètua va perdre dissabte a casa per 50 a 68 amb la Garriga [ ... ]

Esports
El CH Santa Perpètua guanya l'Olesa, rival directe en la lluita per l'ascens
03 febrer 2025 08:44 - RedaccióEl CH Santa Perpètua guanya l'Olesa, rival directe en la lluita per l'ascens

El primer equip masculí del Club Hoquei Santa Perpètua va guanyar dissabte per 3 a 1 l'Olesa, un rival [ ... ]

Esports
Ariadna Mingueza juga amb la selecció en un partit amistós contra Anglaterra
04 Abr 2025 09:28 - RedaccióAriadna Mingueza juga amb la selecció en un partit amistós contra Anglaterra

Ariadna Mingueza va jugar ahir uns minuts en la victòria de la selecció espanyola sub-23 de futbol [ ... ]

Esports