hola

La CUP Santa Perpètua ha iniciat la campanya ‘Comencem per algun lloc’ amb l'enganxada de cartells amb propostes relacionades amb l’habitatge i els subministraments bàsics. Respecte a l’habitatge Salvador Alemany explica en un comunicat que "cal que des de l'Ajuntament es treballi per recuperar aquells 80 pisos que estan en mans dels fons voltors i passin a una borsa de lloguer social impulsada per l’Ajuntament". En aquest sentit afirma que d’aquesta manera es podria augmentar el parc públic d’habitatge i donar resposta a algunes de les situacions d’emergència residencial que hi ha al municipi.

En relació als subministraments, Guillermo Almansa, cap de llista de la formació anticapitalista assenyala que “hem de garantir que totes les veïnes tinguin aigua i llum a casa seva, cal acabar amb la pobresa energètica i deixar de dependre d’empreses com CASSA o Endesa, multinacionals que fan negoci amb un bé necessari com la llum i l’aigua”. La CUP està treballant propostes per recuperar la gestió pública de l’aigua, "com també s’està pensant en com ajudar a totes les famílies a fer front a la despesa energètica facilitant el subministrament d’energia".

La CUP recorda que les seves propostes passen per millorar la vida de les veïnes del municipi, "per això tracten i parlen de temes com l’habitatge o l’energia. La formació insisteix que cal parlar d’aquests temes tan importants i bàsics pel benestar de tothom.


Foto: Cartells de la campanya de la CUP al passeig de la Florida / L'informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El Partit Popular demana diverses millores al correcan municipal
08 Gen 2025 13:49 - RedaccióEl Partit Popular demana diverses millores al correcan municipal

El PP ha demanat diverses millores en el correcan com nou enllumenat, la creació de zones d'ombra i [ ... ]

Política
La Corporació celebra aquest dijous el darrer Ple de l'any
19 Des 2024 14:33 - RedaccióLa Corporació celebra aquest dijous el darrer Ple de l'any

La Corporació Local celebra aquest dijous 19 de desembre el Ple ordinari corresponent al mes de desembre. L'aprovació [ ... ]

Política
Santa Perpètua aprova un apartador ferroviari per disminuir el trànsit rodat de mercaderies al Vallès  
20 Des 2024 14:50 - RedaccióSanta Perpètua aprova un apartador ferroviari per disminuir el trànsit rodat de mercaderies al Vallès  

  El Ple va aprovar també l'Avanç de Modificació Puntual del Pla General Municipal d'Ordenació [ ... ]

Política