hola

Segon partit i segona derrota per al Llar 56-Club Bàsquet Santa Perpètua. El conjunt perpetuenc va perdre diumenge per 56 a 48 a la pista del Dominiques de Barcelona. El primer quart va finalitzar amb un resultat de 21 a 14. Al descans, el Dominiques seguia amb avantatge (31-26).

Al tercer quart, els perpetuencs van retallar les diferències (39-36). Al darrer quart, el Llar 56 es va arribar a posar un punt per davant, però va acabar perdent.

El Llar 56 jugarà diumenge a casa contra l’Imma, que suma una victòria i una derrota.

D’altra banda, el sènior B va caure amb el Turó B per 66 a 56. Dissabte, jugarà a casa contra el Collblanc C.

Per la seva part, el sènior femení va encaixar la segona derrota a la pista del Maristes Ademar, on va perdre per 52 a 40. Dissabte, descansarà, ja que el seu partit contra el Jesuïtes Gràcia ha estat ajornat.


Foto: El femení va encaixar la segona derrota / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

La perpetuenca Rosa Casado (CE Escola Sant Gervasi), millor esportista femenina en la Nit de l'Esport de Mollet
17 febrer 2025 08:57 - RedaccióLa perpetuenca Rosa Casado (CE Escola Sant Gervasi), millor esportista femenina en la Nit de l'Esport de Mollet

La perpetuenca Rosa Casado, del CE Escola Sant Gervasi de Mollet, va guanyar divendres el premi a millor [ ... ]

Esports
Més d'un centenar d'esportistes del Club Patinatge Artístic de Santa Perpètua van participar al 44è festival del club
07 Gen 2025 08:27 - RedaccióMés d'un centenar d'esportistes del Club Patinatge Artístic de Santa Perpètua van participar al 44è festival del club

El Pavelló d’Esports va acollir durant la tarda del 21 de desembre la 44a edició del Festival del [ ... ]

Esports
L'Sport Sala guanya el Pineda de Mar i es situa a un punt de la zona de permanència
10 Mar 2025 08:22 - RedaccióL'Sport Sala guanya el Pineda de Mar i es situa a un punt de la zona de permanència

El sènior A de l'Sport Sala va guanyar dissabte per 6 a 5 el Pineda de Mar, un rival directe en la [ ... ]

Esports