hola

Santa Perpètua en Comú (SPEC) farà una donació de 300 euros al Fons Català de Cooperació, dins de la campanya d’aportacions econòmiques en solidaritat amb el poble ucraïnès. La formació, en un comunicat, assenyala que totes les institucions aconsellen realitzar aportacions econòmiques a les organitzacions i ongs que treballen sobre el terreny i que «es poden endinsar en les zones de conflicte, com la Creu Roja, per exemple, per tal de fer arribar als refugiats i víctimes els materials bàsics que necessiten».

SPEC manifesta que, les aportacions econòmiques a aquestes organitzacions, possibiliten la compra directa de materials d’ajuts en els països limítrofes amb Ucraïna. “Creiem que aquesta fórmula és la més adequada, ràpida i efectiva per fer arribar la nostra solidaritat al poble ucraïnès, i convidem a la ciutadania a fer-ho”, ha declarat Isabel Garcia, coordinadora de Santa Perpètua en Comú.

Santa Perpètua en Comú (SPEC), considera que la Unió Europea ha de «redoblar les accions diplomàtiques encaminades a posar fi a la invasió russa d’Ucraïna, que només està causant mort, destrucció i milions de refugiats, contravenint el Dret Internacional i la Carta de les Nacions Unides». Isabel Garcia, insta a “posar fi al bany de sang i la destrucció, totalment injustificada, de zones residencials i hospitals. Només el diàleg pot donar una sortida al conflicte i possibilitar la construcció de la pau”.


Foto. Isabel Garcia durant l'acte en solidaritat amb Ucraïna SPEC

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

CS presenta una moció en suport al poble veneçolà i de condemna al règim de Maduro
17 Set 2024 11:46 - RedaccióCS presenta una moció en suport al poble veneçolà i de condemna al règim de Maduro

El grup municipal de Ciutadans ha presentat una moció per al proper Ple Municipal que expressa el seu [ ... ]

Política
El PP torna a reclamar una marquesina al CAP la Florida
23 Gen 2025 11:45 - RedaccióEl PP torna a reclamar una marquesina al CAP la Florida

El PP ha tornat a insistir en la necessitat que el CAP La Florida disposi d'una marquesina per mitigar [ ... ]

Política
El PP demana més autobusos a Barcelona a les hores punta
07 febrer 2025 11:06 - RedaccióEl PP demana més autobusos a Barcelona a les hores punta

El PP de Santa Perpètua ha demanat més autobusos de les línies de Sagalés que connecta Santa Perpètua [ ... ]

Política