Visita del Banc de Sang al Casal Cívic i Comunitari amb les 40 places reservades

Donacions de sang

Santa Perpètua acull aquest dimecres 14 d'octubre una nova jornada de donació de sang i plasma organitzada pel Banc de Sang i Teixits de Catalunya amb la col·laboració de la Regidoria de Salut.

La unitat mòbil s'instal·larà al Casal Cívic i Comunitari (C. Ramon Abadal, s/n) per facilitar que la ciutadania pugui donar sang. Les 40 places disponibles per donar sang o plasma ja estan reservades. El Banc de Sang agraeix en la web donarsang aquest fet i informa que ja no queden lliteres disponibles per aquesta data a Santa Perpètua.

Sota l’eslògan ‘Quan cal, hi som’, la jornada es desenvoluparà en horari de tarda, de 16 a 20 hores. Per participar es recomana reservar hora prèviament a través del web del Banc de Sang.  

Les campanyes de donació permeten mantenir les reserves de sang necessàries per atendre les necessitats dels hospitals i dels pacients que necessiten transfusions. El Banc de Sang anima la ciutadania a participar en les diferents jornades de donació que es fan arreu del territori.

Foto: Imatge d'arxiu