Uns 300 alumnes de tercer de Secundària participen a la Jornada Esportiva Intercentres


El Pavelló Municipal d’Esports de Santa Perpètua ha acollit avui l’edició número nou de la Jornada Esportiva Intercentres, que organitzen les Regidories d’Educació i Esports. Gairebé uns 300 alumnes de 3er d’ESO dels centres educatius de Santa Perpètua, distribuïts en 24 equips, han pres part en aquesta activitat.



La jornada intercentres que té com a objectiu la participació dels joves en una jornada fora de l’entorn escolar i que s'interrelacionin els alumnes dels diferents centres educatius, INS Estela Ibèrica, INS Rovira-Forns, Escola Tabor, Col·legi Sagrada Família i Escola Barcanova.


Els joves han fet partits de futbol, vòlei tennis, tennis taula, hoquei, bàsquet, futbol sala, bàdminton, relleus, plantar pilota i joc de matar. Cada partit ha tingut una durada de 10 minuts. En aquesta activitat la competició passa a segon terme perquè l’important és la convivència entre l’alumnat.



Foto: Foto de família de la jornada intercentres celebrada al pavelló / L'Informatiu