
La catorzena edició de la Fira de Brocanters va comptar amb gairebé una quarantena d’expositors, una quinzena menys dels que estaven inscrits. La fira es va celebrar al passeig de la Florida el divendres 11 de Setembre en el tram comprès entre l’avinguda de l’Onze de setembre i el Camí de la Granja.
La regidora de Promoció Local, Carmen Garrido, es va mostrar satisfeta per la participació ja que malgrat ha estat inferior a la de l’any passat hi ha hagut més metres d’exposició que en les darreres edicions.
Carmen Garrido ha atribuït a la inestabilitat meteorologia del divendres que alguns inscrits a la fira de Brocanters finalment no es desplacessin fins a Santa Perpètua per a participar al certamen i finalment el número de participants no va arribar a la cinquantena . La regidora de Promoció Local va tenir l'oportunitat de conversar amb els expositors que es van mostrar contents amb la fira.
A la fira, es van poder adquirir mobles antics, discos, llibres, bijuteria, objectes de decoració, joguines i altres articles relacionats amb la brocanteria i l’antiguitat.
Foto: Imatge de la Fira de Brocanters d'aquest divendres 11 de Setembre/ L'Informatiu