
La Llotja de Vehicles Antics i Clàssics ha quedat ajornada davant de la previsió de pluges per al dia de demà dissabte 14 de març. Ahir al vespre es va reunir el Club Motor Clàssic Santa Perpètua i va prendre aquesta decisió.
L'entitat ha enviat un missatge als paradistes i aficionats que havien confirmat la seva assistència i demanant comprensió davant de la decisió presa. La Llotja de Vehicles Antics i Clàssics és una activitat a l'aire lliure que cada any atreu moltes persones, l'any passat es van exhibir uns 200 vehicles, i des del Club Motor Clàssic Santa Perpètua volen fer-la en les millors condicions. Aquesta és la segona fira a l'aire lliure d'aquest tipus més important de Catalunya.
L'entitat ha anunciat que en breu es buscarà una nova data per a la celebració de la 22a Llotja de Vehicles Antics i Clàssic.
Foto: Imatge de la Llotja de 2025 / Josep Cano