
Ràdio Santa Perpètua reprèn demà 11 d’octubre les emissions del programa Línia directa amb l’alcaldessa, que té per objectiu facilitar la comunicació entre ciutadania i alcaldia sense necessitat de demanar cita prèvia ni de desplaçaments. Cada segon dimarts de mes, l’alcaldessa, Isabel Garcia, es posarà davant dels micròfons de l’emissora per rebre opinions, queixes i suggeriments de la ciutadania.
L’espai està programat d’11.05 a 11.30 hores i les possibilitats d’intervenció són les següents: trucant al telèfon 93 574 13 14; enviant un whatsapp d’àudio al 608 74 80 18; un missatge al Facebook @radiosantaperpetua; i un correu electrònic a
Aquest espai s’emetrà en directe i amb imatges a través del Facebook i es podrà tornar a escoltar a través del podcast de la pàgina web de Ràdio Santa Perpètua. Demà s'emetrà el primer programa de la temporada de Línia directa amb l'alcaldessa a les 11.05h.
Foto: L'alcaldessa de Santa Perpètua, Isabel Garcia, al programa Línia directa, que presenta Estrella Núñez / L'Informatiu