Ràdio Santa Perpètua estrena estand aquesta Festa Major al parc dels Països Catalans


Ràdio Santa Perpètua presenta una de les novetats destacades de la Festa Major 2018 ja que ha decidit tenir més presència durant aquest dies a través d’un escenari que estarà instal·lat al parc dels Països Catalans.



Dissabte, diumenge i dilluns a partir de les sis de la tarda i fins a les deu de la nit (dilluns fins a les 21h) es faran en viu i en directe set programes habituals a la graella de l'emissora municipal realitzats per col·laboradors.


Aquest canvi de format ha estat una idea dels col·laboradors de Ràdio Santa Perpètua que volien traslladar l'estudi del 107.0 FM al carrer per apropar la seva feina a tota la ciutadania. Dissabte 1 de setembre, es podrà gaudir del directe de tres programes. A les 19 h Sigrid Galindo oferirà una edició especial del seu programa Sense pretensions. A les 20 h Andrea Vicente, Albert Mateu i Michelle Dahdah presentaran Temps d'oci, un magazín que inclourà en aquesta ocasió amb la cantant Júlia Moumen acompanyada a la guitarra de Marta Montero. A les 21 h Jordi Pocoví presentarà Paseando por el sur amb dos convidats: el cantant Kiko Osuna i el grup Los Banis.


Diumenge 2 de setembre els programes que es veuran en directe seran Underground (19 h) presentat per Adrià López i Pablo Puig amb Dj Dasker com a convidat i Found you (20 h) conduït per Kevin Romero i Nil Garcia que han convidat a Dj Numax.


Dilluns 3 de setembre la ciutadania podrà gaudir amb dos programes radiofònics més des de l'espai ràdio de Festa Major. A les 19h Coffee Sound que presenta Rosa Vidal i a les 20 h Vickingo Rock amb la locució d'Iván Lorente.


A més tots els dies dissabte, diumenge i dilluns de 18 a 19 h Andrés Aracil, Gemma Abasolo i els serveis informatius de Ràdio Santa Perpètua aproparan l'actualitat de la Festa Major en un espai que duu per nom Infofesta.


El coordinador de programes de Ràdio Santa Perpètua, Andrés Aracil, ha explicat que l'objectiu de l'espai ràdio és apropar les emissions de l'emissora allà on estarà la ciutadania durant els dies de festa major i així puguin apreciar i viure com es fan la ràdio en directe.

Aracil explica que s'ha escollit el parc dels Països Catalans perquè és un espai de pas important i proper als altres escenaris de la Festa Major i que permetrà tenir una bona audició i sonoritat per a la programació en directe que farà Ràdio Santa Perpètua dissabte, diumenge i dilluns.

Ràdio Santa Perpètua participarà de ple en la Festa Major 2018 amb un espai propi al parc dels Països Catalans des d'on emetrà programes en directe de 18 a 22h de dissabte a dilluns. Infofesta i set programes de col·laboradors de l'emissora es podran veure i escoltar en aquest espai ràdio.


A més, el pregó de la Festa Major serà retransmès en directe aquest divendres a les 20h a través del 107.0 FM, on line a radio.staperpetua.org i amb vídeo en directe a través del Facebook de Ràdio Santa Perpètua.