
La Regidoria de Serveis Socials organitza un any més la campanya de recollida de joguines. Sota el títol Cap infant sense joguina, es convida a totes aquelles persones i entitats que vulguin col·laborar a entregar les joguines a qualsevol dels centres cívics a partir d'avui 14 de novembre i fins al 16 de desembre.
Des del departament, recorden que les joguines han de ser noves i es recomana que no siguin bèl·liques ni sexistes.
La novetat d'aquesta edició és que les famílies en situació de vulnerabilitat econòmica i social amb fills de 0 a 17 anys que vulguin ser beneficiàries de la campanya ho hauran de demanar formalment omplint una instància específica a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC). El període per presentar la sol·licitud comença avui i finalitzarà el 25 de novembre.
La documentació que es requereix varia segons les casuístiques, però són fotocòpia del DNi del pare, mare o tutor legal; volant de convivència; tres últimes nòmines; certificat SEPE o SOC; renda mínima d'inserció; i certificat de l'INSS o ICASS. Tota la documentació s'haurà de presentar en el període determinat, abans del 25 de novembre. Si no s'aporten quedaran fora de la valoració.
La regidora de Benestar Social i Atenció a les Persones, Ana Bajo, ha fet una crida a la solidaritat ciutadana per aconseguir joguines per a les famílies en situació de vulnerabilitat. Bajo ha recordat que l'any passat no es va demanar aquesta col·laboració perquè l'empresa Honda va fer un gran lliurament de joguines a l'Ajuntament.
La regidora de Benestar Social i Atenció a les persones ha explicat que la gran novetat aquest any és que les famílies que vulguin ser beneficiàries han de sol·licitar-la. Ana Bajo comenta que d'aquesta manera es serà més objectiu. Bajo comenta que el fet de fer la instància també implica que aquella família celebra el dia de Reis i vol rebre joguines per als seus fills.
Foto: Imatge d'arxiu d'una campanya municipal / L'Informatiu