Moguda Perpètua organitza la cinquena Processó de Sant Pepe


L’entitat Moguda Perpètua organitza el dissabte 30 de nove­mbre la cinquena edició de la Processó de Sant Pepe. La setmana passada es van posar a la venda els tiquets de manera anticipada al Frankfurt Mogoda (Rambla 37) al preu de 8 euros. L’entitat ha informat que si en queden, es podran adquirir el mateix dia de l’activitat a un preu de 10 euros.


La processó començarà a les 21.30 hores al parc Central i farà un recorregut per diversos carrers del municipi acompany­ats de la xaranga Ho Peta en direcció a CAM Bernades amb el Sant Pepe a les espatlles. Posteriorment, a l’equipament de CAM Bernades se celebrarà una festa.


Moguda Perpètua ha explicat que la recaptació de la barra servirà per ajudar a “seguir sumant anys i seguir organitzant esdeveniments”.



Foto: imatge d'arxiu de l'activitat que organitza Moguda Perpètua