
L’Ajuntament de Santa Perpètua i la Diputació de Barcelona s’han reunit per continuar amb el treball del desenvolupament de la Guia local per fer front als maltractaments a les persones grans.
Al llarg d’aquest 2026 estan previstes diverses accions a dur a terme que es centraran en fer arribar la informació a la gent gran i a la ciutadania per conèixer quins són els indicis per detectar un possible cas de maltractament a les persones grans i quin és el protocol a seguir.
La presidenta de l’Àrea de Drets de la Ciutadania i Serveis a les persones, Ana Bajo, ha avançat que es tornaran a organitzar parades informatives al mercat setmanal ambulant dels dijous per fer arribar la Guia local per fer front als maltractaments a les persones grans.
Foto: Reunió de treball entre l'Ajuntament i la Diputació / L'Informatiu