La Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura se centra en infants i joves


La Regidoria de Medi Ambient ha destacat que el bus urbà va registrar un augment del 6% respecte de la mitjana habitual el 19 de setembre, coincidint amb la gratuïtat d'aquest servei. Ha estat una de les accions de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura.



La regidora de Medi Ambient, Neus Garcia, ha informat que aquell dia van agafar el bus urbà 209 passatgers, però argumenta que no es pot saber si va ser per la gratuïtat o per una major necessitat d'aquell dia puntual.


La Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura ha estat destinada als infants i joves. Un total de 146 escolars de 6è de Primària van participar en tallers d’habilitats de circulació i seguretat amb la bicicleta i de reparació. El Dia sense Cotxes, els infants de 4t de Primària de les escoles Santiga, Tabor i el Col·legi Sagrada Família van pintar la calçada amb el tema el camí escolar. I alumnat de l'INS Estela Ibèrica i de l'Escola Tabor van participar el dia 23 en un simulacre d’accident de trànsit fet per la Policia Local i una xerrada de l’Institut Guttman.



Foto: Un total de 146 escolars de Primària van participar en tallers d'habilitats de circulació / L'Informatiu