La Contra de l'Informatiu es renova amb continguts científics


L'Informatiu renova la seva contraportada un cop al mes gràcies a la participació d’alumnat de primer de Batxillerat de l’INS Estela Ibèrica. Els nous continguts tenen a veure amb les ciències i amb la matèria que treballen aquests joves a l’aula.



La mestra referent de ciències, Amèlia Garcia, va fer la proposta a la redacció de l'Informatiu al mes de juny amb la voluntat de motivar als alumnes a la investigació científica i a poder difondre els seus resultats. “Habitualment llegeixo l'Informatiu i la Contra era una secció que trobava molt interesant”, explica Amèlia Garcia. Segons la mestra, els alumnes van rebre la proposta sorpresos però motivats i amb ganes que els seus treballs siguins els seleccionats per a sortir a la contraportada del diari de Santa Perpètua. Aquesta primera edició el tema triat ha estat l'Univers però també es tractaran temes com l'orígen de la vida, la salut, la biomedicina o d'altres més tecnològics com el món digital.


La Contra Científica tindrà una periodicitat mensual per tal d’adaptar-se als estudis dels alumnes i els treballs són seleccionats per la mestra especialista, que remet a la redacció d’aquests continguts.



Foto: Alumnat de primer de Batxillerat de l’INS Estela Ibèrica participarà en la nova contra / L’Informatiu