
Els Serveis Municipals de Manteniment i l'empresa municipal Mogoda Serveis han retirat un arbre que ha caigut aquest dilluns 19 de gener al matí sobre el pont vell.
L'exemplar, situat al parc de Pere Bufí, ha caigut sobre la vorera i part de la calçada Les fortes pluges d'aquest cap de setmana podrien ser el motiu d'aquesta incidència. Durant dissabte i diumenge es van registrar més de 50 litres per metre quadrat, segons dades de l'estació meteorològica de l'Ajuntament de Santa Perpètua.
Mentre s'ha realitzat les tasques de retirada de l'arbre i neteja d'aquest espai s'ha tallat el trànsit. Només s'ha permès la circulació del transport interurbà, segons ha informat la Regidoria de Serveis urbans, manteniment i espai públic.
Foto: Restes de l'arbre que ha caigut a l'alçada del Pont Vell / L'Informatiu