
L'Ajuntament de Santa Perpètua ha distribuït joguines a 175 infants de 75 famílies del municipi aquest Nadal amb l'objectiu que cap infant de Santa Perpètua es quedés sense regal el dia de Reis. La Regidoria de Benestar Social i Atenció a les persones ha estat l'encarregada de fer el repartiment dels lots que s'han fet per famílies amb situació d'emergència tenint en compte les edats dels infants.
Una de les condicions que s'han posat a les famílies beneficiàries de l'acció és que havien d'anar a recollir les joguines sense els infants. Aquest any no s'ha fet cap campanya de donació de joguines perquè l'Ajuntament ha comptat amb una aportació d'Honda de 400 joguines aconseguides a l'octubre a través de la donació dels seus empleats d'Europa, Àfrica i Orient Mitjà assistents a una convenció anual.
A aquesta aportació cal afegir una econòmica de La Caixa, per valor de 2.500 euros, que ha servit per completar les joguines d'algunes edats que quedaven curtes.
La regidora de Benestar Social i Atenció a les persones, Ana Bajo, ha agraït la col·laboració de les empreses Honda, La Caixa i Industrial Bolsera i l'establiment El Planeta de Alba. Aquest any la xifra de famílies beneficiàries d'aquest programa ha disminuït en deu ja que al 2015 van ser 85 famílies i 210 infants.
Foto. Joguines cedides per l'empresa Honda / Honda