
L'Ajuntament de Santa Perpètua ha informat que des del 2 al 9 de novembre es poden consultar les llistes del cens electoral provisional per a les eleccions generals del proper 20 de desembre. El cens es pot consultar de 9 a 20 hores a la consergeria de l'Ajuntament i de 9 a 14 hores a l'OAC.
Les dades del cens electoral són les que consten en el padró d'habitants a data 1 d'agost de 2015 i determinaran on hauran d'anar els ciutadans a votar.
Les persones que vulguin presentar alguna reclamació l'hauran de presentar al registre de l'OAC fins al 9n de novembre, de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores, de manera presencial i prèvia acreditació de la seva identificació. En aquest procès electoral només tenen dret a vots els ciutadans espanyols.
Foto: Cabina d'un col·legi electoral de Santa Perpètua / L'Informatiu