Torna el servei a l’R8 que ha estat interromput per un robatori de coure entre Mollet-Sant Fost i Granollers

Un tren de la línia R8

Renfe ha informat aquest migdia que la circulació de trens de rodalies de la línia R8 ja està normalitzada. El servei ha est interromput durant la jornada d'avui a causa d’una incidència per robatori de coure entre les estacions de Mollet-Sant Fost i Granollers Centre. 

Mentre s'ha resolt la incidència Renfe ha posat en marxa un transport alternatiu per carretera a la totalitat de la línia. La R8 passa per Santa Perpètua i fa parada a l'estació Santa Perpètua-Riera de caldes a l'alçada de la Granja Soldevila. 

El robatori de coure ha  provocat retards en les línies R2 nord i R11

Foto: Un tren de la R8 a l'estació Santa Perpètua-Riera de Caldes / Josep Cano