
Renfe ha informat aquest migdia que la circulació de trens de rodalies de la línia R8 ja està normalitzada. El servei ha est interromput durant la jornada d'avui a causa d’una incidència per robatori de coure entre les estacions de Mollet-Sant Fost i Granollers Centre.
Mentre s'ha resolt la incidència Renfe ha posat en marxa un transport alternatiu per carretera a la totalitat de la línia. La R8 passa per Santa Perpètua i fa parada a l'estació Santa Perpètua-Riera de caldes a l'alçada de la Granja Soldevila.
El robatori de coure ha provocat retards en les línies R2 nord i R11
Foto: Un tren de la R8 a l'estació Santa Perpètua-Riera de Caldes / Josep Cano