
Els dies 2, 8 i 16 d’abril, l’Associació Espiral Catalunya organitzarà al Centre Cívic El Vapor un taller per a pares i adolescents, amb el títol Connecta i apropa't al teu fill Vivint l’adolescència. El gabinet perpetuenc SOMNIA PSICOLOGIA impartirà l’activitat, que també compta amb el suport de l’Ajuntament de Santa Perpètua i que està adreçada a pares/mares, educadors i adolescents amb la finalitat de millorar la comunicació i aprendre a gestionar les emocions de forma saludable.
El preu del taller és de 30 euros per a no socis, i 20 per a socis. Les reserves es poden formalitzar a l’adreça
La presidenta de l'Associació Espiral Catalunya, Maribel Medina, espera que el taller sigui interessant per a les famílies amb adolescents de 12 a 14 anys. Medina subratlla que aquest taller està pensat per a totes les famílies i adolescents.
En el taller es combinaran espais d'exposició teòrica amb exercicis pràctics simples a realitzar individualment i en petit grup, a més de compartir grupalment l'experiència. SOMNIA PSICOLOGIA avança que s'utilitzaran exercicis basats en tècniques de Mindfulness i PNL (Programació Neurolingüística).
Foto: Espiral en la darrera festa dels 25 anys de la Xarxa de centres Cívics / Josep Cano