
Les entrades per assistir al CAM d’Any ja es poden adquirir al Bar Tapas Bike i a la sabateria Nino a un preu de dotze euros. L’entrada a la primera festa de 2017 inclou dues consumicions i cotilló. Els tiquets estan limitats per l’aforament de l’equipament juvenil, situat al Camí de l’Aplec, que és de 300 persones.
Des de la Regidoria de Joventut han explicat que un any més s’ha donat “la possibilitat al col·lectiu juvenil de celebrar l’entrada al nou any a un espai on les decisions les prenen ells mateixos i que sigui proper i sense agafar el cotxe”. El CAM d'Any comptarà amb una sessió de discjòqueis (DJ) d’1 a 6 hores.
El regidor de Joventut, Marçal Solà, anima les persones que vulguin assistir al CAm d'any a comprar les seves entrades quan més aviat millor perquè només hi ha 300. Solà comenta que és una festa per a tothom no només per a joves i així es reflectirà en la música que punxaran discjoquèis locals i dels voltants.
Foto: Una de les edicions de CAM d'Any / L'Informatiu