Els DIMO organitzen aquest mes dues activitats lúdiques com a cloenda del programa social


El Servei de Dinamització i Intervenció en el Medi Obert (DIMO) de la Regidoria de Joventut prepara dues activitats com a cloenda del programa que finalitzarà a mitjans de setembre. Es tracta de dues activitats lúdiques adreçades, la primera a joves d'entre 15 i 25 anys, i la segona a nois i noies d'entre 10 i 14 anys.




La primera de les activitats tindrà lloc aquest dijous 3 de setembre a La Promotora sota el títol de Les Oulimpiades. Aquest nom esdevé del concepte de gimcana preparat ja que segons apunten des del DIMO es tracta de proves més que esportives per fer treure la vergonya dels participants.


La darrera activitat plantejada des del DIMO per a adolescents s'ha previst per al dimarts vinent, 8 de setembre. En aquest cas s'ha ideat una gimcana de jocs d'aigua que s'ha batejat amb el nom d'Aquogimcana.
Les inscripcions per participar a les activitats són gratuïtes i ja estan obertes. Es poden fer a través del Facebook DIMO Santa Perpètua, via whatsapp o per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..


Un dels quatre integrants de l'equip DIMO, Marc Casamiquela, ha avançat que la gimcana de dijous serà nocturna i els equips seran d'entre 6 i 10 membres i hauran d'anar disfressats. Casamiquela ha explicat que els participants hauran de fer diverses proves per diferents indrets del poble amb un objectiu clar que és posar al límit la seva vergonya.


L'equip que vagi millor disfressat i el que guanyi la gimcana rebran com a premi un obsequi i un sopar. Casamiquela comenta que la idea ha sorgit per incloure una activitat per a joves a la Festa Major de Santa Perpètua.
L'altra activitat que clourà el projecte DIMO serà una gimcana d'aigua amb adolescents per al dia 8 de setembre. Els participants s'agruparan en equips de 6 a 10 membres i hauran de treballar de manera cooperativa per anar superant les proves i aconseguir més punts. Per finalitzar, es farà una guerra de globus d'aigua i l'equip que tingui més punts tindrà més munició.


La prevenció i la intervenció davant de les conductes de risc entre adolescents i joves és un dels objectius de l'equip DIMO, un projecte que impulsa l'Ajuntament de Santa Perpètua, subvencionat per la Llei de Barris, per treballar amb aquest col·lectiu d'adolescents i joves.



Foto: Participants al programa Xuta les tardes organitzat pels DIMO / L'Informatiu


 



--