El taller El poder del Sol obre la programació de l'aula del parc dedicada a l'energia


La programació del mes de novembre de l’Aula del parc estarà dedicada a la energia. L’equipament, ubicat al parc Central, organitzarà dos tallers familiars El poder del Sol i El Watt atabalat.



Les persones que vulguin participar a aquests tallers, que començaran a les 11 hores i es perllongaran fins les 13 hores, es poden inscriure gratuïtament a l’adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. .
El taller d’El poder del Sol s’ha programat aquest diumenge 5 de novembre. El Sol és la primera font d’energia i durant l’activitat es descobrirà de quina manera els animals aprofitem el poder del sol a través de les plantes. Els assistents podran descobrir de quines maneres podem aprofitar el Sol per a produir energia i també podreu construir el teu propi forn solar per a escalfar el menjar amb el sol.


La segona de les propostes, El Watt atabalat, tindrà lloc el 19 de novembre, i donarà a conèixer quanta energia consumeixes en el teu dia a dia, quin impacte tenen les diferents fonts d’energia que utilitzem i quines alternatives hi ha. L’Aula del Parc proposarà jugar al joc de l’Energia.


La regidora de Medi Ambient, Neus Garcia, ha destacat que els tallers són familiars i molt lúdics i ha informat que els infants es sensibilitzen en la defensa de la natura i contribueixen amb el seu granet de sorra a millorar el medi ambient.

La Regidoria de Medi Ambient recorda que les places són limitades per qüestions d’aforament de l’Aula, que estarà oberta fins les 13.30 h per a oferir informació.



Foto: Taller dedicat a l'energia de la programació de 2016 / L'informatiu