El Casal Popular programa el Carnaval i la Calçotada

Casal Popular

El Casal Popular Pit Roig celebrarà aquest dissabte 14 de febrer una festa de Carnaval amb concurs de disfresses i sopar de pintxos.

Aquesta és una de les activitats que té previst dur a terme l’entitat aquest mes de febrer que finalitzarà amb la Calçotada Popular.

El Carnaval del Casal Popular començarà a les 19 h per fer les inscripcions al concurs de disfresses que tindrà lloc a les 22 h. El premi serà un tiquet per a la Calçotada Popular que se celebrarà el 28 de febrer al parc de Pere Bufí.

Els tiquets de la Calçotada Popular es posaran a la venda els dies 16 i 17 de febrer per a sòcies del Casal Popular Pit Roig (a dotze euros) i a partir del dia 18 de febrer s’obriran a tothom al preu de setze euros. L’horari serà de 18.30 a 20.30h dimecres i dijous, divendres de 19 a 21.30 h i diumenge de 12 a 14.30 h. Des de l’entitat estan convençuts que els tiquets volaran.


Foto: Casal Popular / L'Informatiu