El Banc d'Aliments manté la crida per buscar voluntaris per al Gran Recapte

Gran Recapte


La Fundació Banc dels Aliments manté la crida per buscar voluntaris per al Gran Recapte d'Aliments de Catalunya que tindrà lloc els dies 25 i 26 de novembre. Les inscripcions es poden fer directament al web granrecapte.com o omplint les butlletes que es poden trobar a a la Xarxa de Centres Cívics de Santa Perpètua.



La formalitat de les inscripcions és necessària perquè totes les persones voluntàries han d’estar donades d’alta a l’assegurança que el Banc d’Aliments fa exclusívament per a la campanya.
A Santa Perpètua es precisen entre 150 i 180 persones per cobrir els nou punts de recollida d’aliments i el magatzem general que s’habilitaran els dies 25 i 26 de novembre per al Gran Recapte d’Aliments.


Presentació de la campanya a Santa Perpètua

D’altra banda, la presentació del Gran Recapte d’Aliments a Santa Perpètua tindrà lloc al magatzem municipal d’aliments el dia 17 de novembre a les 19 hores. Aquest equipament està situat a l’avinguda de Girona, en els baixos de l’edifici de lloguer d’habitatges per a joves, on també es troba el rober. El canvi d’ubicació de la presentació, que fins ara s’havia dut a terme a la Sala de Plens de l’Ajuntament, es deu a la voluntat de mostrar el nou magatzem per tal que la ciutadania pugui veure com està organitzat el magatzem d’aliments. Des d’allà surten ara els lots per a les famílies del programa d’ajuda d’aliments dirigit per la Regidoria de Serveis Socials i Atenció a les persones amb la gestió de Càritas i el Cabàs Solidari.


La idea de l’organització del Gran Recapte a Santa Perpètua és convertir la presentació en una festa i, per aquest motiu, la música anirà a càrrec de Rumba Tarumba, un grup barceloní de rumba catalana que promet fer ballar als assistents.



Foto: El magatzem central del Gran Recapte a Santa Perpètua, de 2015 / Josep Cano