
L’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda ha iniciat les obres d’urbanització del passeig central de l’avinguda de Girona, entre els carrers de Genís Sala i Joaquim Malats. L’espai complementarà l’actual bulevard, que s’inicia a l’avinguda de l’Onze de Setembre i finalitza a l’alçada de la rotonda amb els carrers de Genís Sala i de Pau Vila.
Personal municipal de les Brigades i de plans d’ocupació duran a terme els treballs, que tindran una durada de tres mesos i consistiran en la construcció del passeig central, amb l’objectiu d’aconseguir la pacificació del trànsit en aquesta zona i en l’habilitació d’un espai central per als vianants.
La directora de Territori i Plans Estratègics de l’Ajuntament, Teresa Mira, ha explicat que mentre es duen a terme les obres s’han suprimit les places d’aparcament i s’han traslladat els contenidors d’aquesta zona. També ha detallat que el tram romandrà obert al trànsit, excepte en casos puntuals que els treballs d’urbanització requereixin tallar aquest carrer.
Foto: Tram de l'avinguda de Girona on s'executa aquest projecte / L'Informatiu