Comença la instal·lació de nous jocs infantils en el parc dels Països Catalans


Els jocs infantils que s'han de renovar als parcs dels Països Catalans, Municipal i de Tesanj estaran instal·lats abans de les vacances escolars de Nadal, segons va avançar l'alcaldessa Isabel Garcia a resposta d'una pregunta ciutadana en el Línia directa amb l'alcaldessa emès aquesta setmana.



L’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda renovarà els jocs infantils dels parcs dels Països Catalans, Municipal i de Tesanj dels quals ja fa un parell de mesos que es van retirar els elements que es trobaven en mal estat d’aquests equipaments de jocs infantils.


L’Ajuntament ha licitat el subministrament i la instal·lació d’aquests elements per un preu màxim de 102.737,28 euros, sense IVA, per als tres parcs. L'alcaldessa Isabel Garcia ha explicat que els jocs infantils els col·locaran empreses diferents i que, segons el calendari previst, començarà al parc dels Països Catalans, el de Tesanj i el Municipal. De fet al parc dels Països Catalans ja han començat a muntar la nova estructura. L'empresa HPC Ibèrica ha estat l'adjudicatària per un preu de 29.422,34 euros. L'alcaldessa apunta que tots els treballs estaran fets en un mes.


Isabel Garcia reconeix que els processos administratius són llargs però que són necessaris perquè totes les empreses puguin competir en igualtat de condicions i assenyala que d'aquesta manera també moltes vegades s'aconsegueixen rebaixes del preu de licitació.



Foto: Actuació en el parc dels Països Catalans / L'Informatiu