CAM Bernades inicia programació estable el 21 de març amb una sessió d'Improshow


La Regidoria de Joventut reobre CAM Bernades amb una sessió d’Improshow el proper dissabte 21 de març a partir de les 23.30 hores. Aquesta serà la primera de les activitats que el departament prepara per a la programació estable de l’equipament.



Planeta Impro repeteix a l’escenari del CAM amb aquest espectacle d’humor únic en cada funció en el qual els assistents suggereixen el guió als actors.


Joventut recorda que l’equipament està obert a les propostes d’entitats, empreses i particulars que vulguin utilitzar l’equipament. “L’objectiu és que el CAM torni a ser un referent d’oci i de lleure i d’activitats culturals, tant municipals com d’entitats o de privats”, ha assenyalat el regidor de Joventut, Guillem Llord. Els interessats poden enviar un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. per informar-se.



Foto: imatge de CAM Bernades / Josep Cano