
Asperpol ONGD ha celebrat amb èxit la cinquena edició de Tardeo de humor que va celebrar el 31 de maig al Teatre del Centre.
L'entitat local va arreplegar unes 160 persones de públic.
Durant l'activitat, el públic va poder gaudir de tres artistes: Pepi Labrador, Miguel Àngel Marín i David Sas que van actuar presentats per l'humorista i membre d'Asperpol, Toni Cano. L'ONGD local també va disposar d'una paradeta amb material per vendre. L'objectiu d'aquesta activitat lúdica era donar a conèixer l'entitat i els seus projectes de cooperació i recollir diners per poder continuar amb ells en marxa. Des de l'entitat s'ha volgut posar en valor que totes les aportacions sumen.
Un dels membres d'Asperpol ONGD, Fode Jawla, ha qualificat la resposta del públic d'espectacular i ha apuntat que van ser persones de Santa Perpètua, Polinyà i Caldes de Montbui que van voler participar de l'acte solidari. De moment, Asperpol encara no ha fet pública la quantitat recaptada amb el Tardeo de humor perquè, segons explica Fode Jawla s'han de sumar les entrades físiques i online, la fila zero i les vendes de material fetes durant l'activitat.
Asperpol ONGD realitza aquesta activitat solidària per aconseguir fons per als seus projectes actuals. Ara mateix té a Gàmbia tres persones universitàries becades; 165 infants que fan esmorzar escolar i a Senegal està mirant de perforar dos pous d'aigua i de proporcionar transport escolar a 25 infants.
Foto: Artistes participants a la cinquena edició de Tardeo de humor / Asperpol