Aquest diumenge arrenca la temporada de l’Aula del parc amb la proposta 'Bandolers del Vallès'


L’Aula del parc reprèn la programació el diumenge 6 de octubre amb la proposta Bandolers del Vallès. Mitjançant un joc de pistes i un petit recorregut entre el Parc Central i el Castell de Mogoda s’anirà descobrint qui eren aquests personatges i la història d’algun d’ells, com podien sobreviure a la natura o com s’orientàven.



Durant l’activitat es parlarà de plantes i fruits comestibles, plantes medicinals, remeis naturals, entre d’altres. El punt de trobada serà l’Aula del parc a partir de les 11 hores. L’activitat és gratuïta, però cal inscriure’s al correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. .

D’altra banda, el 20 d’octubre l’Aula del parc proposa una sortida de natura per descobrir la tardor a l’espai natural del Moianès. L’activitat tindrà lloc de 9 a 14 hores i cal inscripció prèvia abans del 18 d’octubre. La sortida es realitzarà en cotxes particulars. L’organització recorda que els tallers de l’Aula del parc estan adreçats a tot tipus de públic.



Foto: Aula del parc / L'Informatiu