hola

L’Oficina de Convivència i Mediació es traslladarà a partir de dilluns 17 de març al Centre Cívic Can Folguera i aquest dimecres 12 ha estat el darrer a la seva actual ubicació.Actualment es trobava ubicada a la plaça de les Tretze Roses.

L’objectiu és millorar la coordinació amb la resta de serveis que l’Ajuntament ofereix com el Punt de Suport Associatiu, així com detectar possibles necessitats de la ciutadania pel que fa a convivència i mediació. El regidor de Convivència, Sergi Garcia, ha explicat que el trasllat esdevé per una reorganització de l’equip i amb la intenció d’apropar-se més a la ciutadania.


Foto: Centre Cívic Can Folguera / Josep Cano

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

La delegada del govern i l'alcaldessa aborden les necessitats del municipi en habitatge i mobilitat
06 febrer 2025 12:01 - RedaccióLa delegada del govern i l'alcaldessa aborden les necessitats del municipi en habitatge i mobilitat

La delegada del Govern de la Generalitat a Barcelona, Pilar Díaz, ha visitat Santa Perpètua aquest [ ... ]

Comencen les visites a les persones participants a Nexes
04 Mar 2025 10:02 - RedaccióComencen les visites a les persones participants a Nexes

La treballadora social referent del programa Nexes ha començat a calendaritzar les visites a les persones [ ... ]

L'Ajuntament convocarà noves reunions informatives sobre els nous contenidors tancats
17 Des 2024 12:49 - RedaccióL'Ajuntament convocarà noves reunions informatives sobre els nous contenidors tancats

La Regidoria de Medi Ambient ha avançat que al gener es duran a terme altres cinc sessions amb més [ ... ]