hola

La Generalitat ha decretat serveis mínims en els serveis de transports de viatgers per carretera davant la vaga general convocada per avui i demà.

Aquesta convocatòria pot afectar a les diferents línies d’autobús que passen per Santa Perpètua i a la línia de bus urbà ja que les aturades estan convocades als busos urbans, interurbans i els serveis discrecionals.

L’empresa concessionària del servei de bus urbà de Santa Perpètua, Sagalés, ha informat que els serveis mínims asseguren el 40% dels recorreguts en les franges horàries de 6.30 a 9.30 i de 16 a 20 h i del 20% durant la resta de la jornada de vaga.

La mobilització reclama el reconeixement de la jubilació anticipada als conductors professionals, com passa amb el transport sanitari, de mercaderies per carretera i les grues autopropulsades.

En aquesta ocasió CCOO és el sindicat que en solitari manté les mobilitzacions que ja van començar el 28 d'octubre. A més avui hi ha convocada a les 11 h una manifestació que a Barcelona començarà a l'Estació del Nord fins a la seu de Foment del Treball.

Els sindicats ja han anunciat més jornades de vaga els dies 5 i 9 de desembre i si no s'arriba a un acord, les aturades podrien convertir-se en indefinides a partir del 23 de desembre.


Foto: El transport urbà pot veure's afectat per la vaga / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

L’Hospital de Mollet, reconegut com a Hospital Universitari de la UB
15 Gen 2025 11:39 - RedaccióL’Hospital de Mollet, reconegut com a Hospital Universitari de la UB

L’Hospital de Mollet ha estat declarat oficialment Hospital Universitari de la Universitat de Barcelona. [ ... ]

L’Informatiu i Ràdio Santa Perpètua opten als Premis de Comunicació Local
15 Gen 2025 11:09 - RedaccióL’Informatiu i Ràdio Santa Perpètua opten als Premis de Comunicació Local

L’Informatiu de Santa Perpètua, amb l’especial dedicat a la infància i adolescència, es presenta [ ... ]

Hipervincle és el nou projecte de benestar emocional per a joves
15 Gen 2025 08:31 - RedaccióHipervincle és el nou projecte de benestar emocional per a joves

L'Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda posa en marxa aquest any un nou projecte sota el nom Hipervincle. [ ... ]