hola

CIM 20241023 175949

El Consell Infantil Municipal (CIM) de Santa Perpètua treballarà aquest curs les xarxes socials i les pantalles, un tema de molta actualitat i que preocupa tota la comunitat educativa.



Aquest és el tema escollit en la primera trobada d’aquest òrgan consultiu celebrada el 23 d’octubre al Centre Cívic Can Taió. Tots els centres educatius de Primària participen en aquest projecte municipal amb representants de 5è i 6è. En la primera reunió hi van prendre part un total de 24 infants representant de les seves classes. Al llarg del curs mantindran trobades dinamitzades per l’equip d’educadors de la Regidoria d’Infància i Adolescència i faran treball a classe per fer un anàlisi i les propostes que finalment faran arribar al ple del Consell Infantil Municipal.

La regidora d’Educació, Ana Bajo, ha expressat esperar amb entusiasme "les conclusions dels infants sobre un tema que preocupa a les famílies molt i sembla que també als infants". A partir d'ara es posaran a treballar i s'aniran fent trobades durant els propers mesos.

 

Foto: Representants del CIM a la primera trobada del curs 2024-2025

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Torna el projecte Portes Enfora per recuperar històries de vida del veïnat de Santa Perpètua
13 Gen 2025 11:37 - RedaccióTorna el projecte Portes Enfora per recuperar històries de vida del veïnat de Santa Perpètua

Portes Enfora és un projecte de l’Ajuntament de Santa Perpètua, liderat per l’Informatiu i Ràdio [ ... ]

Millora la seguretat del trànsit a la rotonda de la plaça Terminal
31 Des 2024 09:18 - RedaccióMillora la seguretat del trànsit a la rotonda de la plaça Terminal

Amb la nova senyalització de la plaça Terminal han finalitzat les obres de canvi de prioritat de l’avinguda [ ... ]

Comencen les visites a les persones participants a Nexes
04 Mar 2025 10:02 - RedaccióComencen les visites a les persones participants a Nexes

La treballadora social referent del programa Nexes ha començat a calendaritzar les visites a les persones [ ... ]