hola

L’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda ha tancat avui divendres 30 d'agost de manera anticipada el parc d’aigua a causa d’una incidència tècnica.

El Consistori ha explicat que la previsió era tancar el parc el proper 2 de setembre i la reparació no estarà acabada per a aquesta data, de manera que dona per finalitzada la temporada d’aquesta instal·lació municipal.

El parc d’aigua està situat al costat del parc d’Europa al barri de Mas Costa. L’equipament va iniciar la temporada el 15 de juny i ha estat un dels refugis climàtics d’aquest estiu.

Durant la temporada d’inactivitat, el Consistori retira els elements amb l’objectiu de conservar-los en bon estat per quan arribi el moment de tornar-los a fer servir.


Foto: Imatge d'arxiu / Josep Cano

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Robatori de més de 800 metres de cable elèctric al Centre de Futbol Municipal
07 febrer 2025 12:26 - RedaccióRobatori de més de 800 metres de cable elèctric al Centre de Futbol Municipal

La Policia Local investiga el robatori de més de 800 metres de cable que ha patit la passada nit el [ ... ]

El Consell Comarcal aportarà 40.000 euros per ajudar a la Comunitat Valenciana
07 Nov 2024 09:14 - RedaccióEl Consell Comarcal aportarà 40.000 euros per ajudar a la Comunitat Valenciana

El Consell Comarcal del Vallès Occidental farà una aportació de 40.000 euros per ajudar les zones [ ... ]

El programa Bo, Sa i d’Aquí selecciona les escoles Bernat de Mogoda i La Florida
14 Nov 2024 08:48 - RedaccióEl programa Bo, Sa i d’Aquí selecciona les escoles Bernat de Mogoda i La Florida

Els serveis de menjador de l’Escola Bernat de Mogoda i de La Florida han estat seleccionats per participar [ ... ]