hola

L’alcaldessa de Santa Perpètua, Isabel Garcia, i la regidora d’Educació , Ana Bajo, han lliurat aquest dimecres 12 de juny les acreditacions als projectes de diversificació curricular Faig i Experimenta de l’alumnat de tercer i quart d’ESO de l’Institut Rovira-Forns.

Un total de 15 alumnes de tercer d’ESO han pres part al projecte Faig consistent a tallers de cuina i hípica que s'han realitzat a les instal·lacions de la fundació Barcanova i tallers d'audiovisuals a la Granja Soldevila. Aquests tallers tenen com a finalitat l’aplicació pràctica dels coneixements adquirits a l’aula per tal que esdevinguin un element motivador per a l'alumnat. L’Ajuntament facilita un espai on aquests alumnes puguin fer un aprenentatge prelaboral, i treballar el currículum escolar en un entorn diferent posant a l’abast del professorat recursos educatius específics. Els tallers han tingut una durada trimestral.

Pel que fa al projecte Experimenta, hi han participat un total de 15 alumnes de quart d’ESO. Aquests joves han pogut realitzar pràctiques laborals a empreses, establiments comercials i serveis municipals com ara centres educatius, tallers mecànics i de vehicles de mobilitat personal i centres de veterinària i sanitaris.

Aquests programes municipals tenen per objectiu oferir un suport educatiu per donar resposta a les necessitats de l’alumnat amb una atenció individualitzada que afavoreixi la seva integració escolar i assoleixin les capacitats i les competències bàsiques per acreditar l’Educació Secundària Obligatòria.

A l’acte de reconeixement van assistir l’alumnat participant i el professorat implicat en els projectes, la direcció del centre educatiu i la inspectora d’Educació. L'alumnat va agrair la possibilitat de gaudir d'aquesta experiència educativa.

L'alcaldessa de Santa Perpètua va encoratjar a l'alumnat a continuar amb la seva formació per preparar-se per al mercat laboral.


Foto: Alumnat, professorat i autoritats es van fer una foto de família al finalitzar l'acte / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

L'Aula del Parc programa tres tallers durant el mes de març
26 febrer 2025 09:56 - RedaccióL'Aula del Parc programa tres tallers durant el mes de març

L’Aula del Parc va iniciar aquest diumenge la temporada amb el taller Juguem amb les renovables. Les [ ... ]

Tradició i cultura marroquina al taller de cuina de la Xarxa de Centres Cívics
27 febrer 2025 11:07 - RedaccióTradició i cultura marroquina al taller de cuina de la Xarxa de Centres Cívics

El taller de cuina de la Xarxa de Centres Cívics que te lloc al Centre Cívic Can Folguera va organitzar [ ... ]

L'Ajuntament renova el Segell Infoparticipa
03 Abr 2025 14:03 - RedaccióL'Ajuntament renova el Segell Infoparticipa

L’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda ha renovat per quart any consecutiu el Segell Infoparticipa [ ... ]