hola

Un total de 122 propostes de diferents temàtiques conformen la Programació estable del curs 2023-2024 que enguany presenta 22 novetats, nou més que el curs passat. D’entre les novetats, la Regidoria de Cultura presenta Visita guiada a la Granja Soldevila, Visita guiada a l’exposició permanent del Museu del Treball i la indústria Viva i Descobreix el Vapor Aranyó, adreçat a 3r i 4t d’ESO, batxillerats, cicles formatius i escola d’adults. Per a l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial de Primària ofereix el Taller De la llana al drap. Com es fa un vestit amb l’objectiu que coneguin el procés de transformació de la llana en drap i sàpiguen diferenciar les diferents fibres, amb les quals, es poden elaborar teixits.

La Regidoria de Joventut ofereix sis novetats: Ensorra els micromasclismes, Creant vincles, Desconnect@ts, De cap a peus, Assetjament escolar i Autocura.

Solidaritat i Cooperació Internacional presenta com a novetat les activitats Tan rics que som i Transició ecosocial.

La Regidoria d’Igualtat presenta com a novetat: Masculinitats, Relacions sexoafectives i violència i la Regidoria de Salut: Prevenció del joc online amb apostes, Menjar bé per estar sa, Prevenció i gestió de l’ansietat i Prevenció estigma en salut mental.

La proposta Qui veu el meu perfil? Privacitat a internet és la novetat que ofereix la Regidoria de Consum mentre que Desenvolupament Local ofereix quatre tallers nous; la gimcana De botiga en botiga, Coneix Santa Perpètua a través dels mapes, Les cooperatives de treball i Quines són les noves professions del comerç local.


Foto: Imatge d'arxiu d'una activitat de la Programació Estable / L'informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Política Lingüística convoca proves per l'obtenció de certificats de llengua catalana
15 Gen 2025 12:28 - RedaccióPolítica Lingüística convoca proves per l'obtenció de certificats de llengua catalana

El Departament de Política Lingüística ha convocat les proves per obtenir els certificats de llengua [ ... ]

L’Hospital de Mollet, reconegut com a Hospital Universitari de la UB
15 Gen 2025 11:39 - RedaccióL’Hospital de Mollet, reconegut com a Hospital Universitari de la UB

L’Hospital de Mollet ha estat declarat oficialment Hospital Universitari de la Universitat de Barcelona. [ ... ]

L’Informatiu i Ràdio Santa Perpètua opten als Premis de Comunicació Local
15 Gen 2025 11:09 - RedaccióL’Informatiu i Ràdio Santa Perpètua opten als Premis de Comunicació Local

L’Informatiu de Santa Perpètua, amb l’especial dedicat a la infància i adolescència, es presenta [ ... ]